kobiety.net.pl

Nazwa: Hasło:
 
Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się
» Polityka cookie Kobiety.net.pl

Strona główna   Dom   Kariera   Rodzina   Styl   Zdrowie   Związki   Życie   Klub  

 
Szukaj

   





 
Ankieta
Czy kobiety w Polsce są dyskryminowane w pracy?





 
 

Moda na jedzenie na wynos
2013/11/20 9:40:00

Tempo naszego życia znacznie wzrosło. Nic zatem dziwnego, że coraz częściej zamawiamy jedzenie do domu oraz do pracy. Tylko 11 listopada, kiedy większość sklepów była zamknięta, wyszukiwarka lokalna panoramafirm.pl zanotowała dwustuprocentowy wzrost zapytań o „jedzenie z dostawą” w porównaniu z normalnymi dniami. Polacy najchętniej decydują się na dania kuchni azjatyckiej i włoskiej.

fot. jedzenie na wynos.eniro polskaJedzenie na wynos zaczęło cieszyć się jeszcze większą popularnością. Zamawiane dania coraz częściej pojawiają się na stołach Polaków także podczas rodzinnych spotkań. Coraz rzadziej robimy do pracy kanapki, zastępując je sałatkami i przekąskami serwowanymi przez lokale gastronomiczne.

Większość z nas obecnie zmaga się z notorycznym brakiem czasu. Coraz trudniej połączyć nam życie zawodowe z prywatnym, opieką nad dziećmi czy realizacją własnych pasji. Optymalizujemy więc czas, chociażby poprzez korzystanie z możliwości zamawiania gotowych posiłków.

- Obserwujemy, że zmienia się styl naszego życia. Dziś nikogo nie dziwi fakt, że coraz częściej jemy na zewnątrz i zamawiamy posiłki przez Internet czy specjalne aplikacje mobilne. Wiele osób korzysta z Internetu, aby znaleźć na przykład kuchnię azjatycką na wynos pobliżu. Widzimy to wyraźnie w naszych rosnących statystykach wyszukiwania posiłków na wynos - mówi Adrian Hinc, Kierownik Produktu Internetowego w Eniro Polska.

Jak wynika z analizy serwisu Foodpanda.pl najchętniej kupujemy potrawy kuchni azjatyckiej, aż 27 proc. zamówień. Kuchnia włoska, a więc głównie pizza jest na drugim miejscu - 26 proc. Polscy klienci lubią także rodzimą kuchnię, która stanowi 22 proc. zamówień. Coraz popularniejsze są też burgery.

Według raportu Gemius i E-Commerce Polska 2013 r. Polacy coraz częściej zamawiają gotowe dania w sieci. Cenimy sobie oszczędność czasu, dostępność szczegółowych informacji o produkcie, szybkość oraz duży wybór i wygodę.


()


 
 

WyslijPowiadom znajomego DrukujWersja do druku LinkDodaj link Kanal RSSKanal RSS

Zainteresował Cię ten artykuł? Przeczytaj podobne. Kliknij i wybierz temat: dieta, jedzenie, jedzenie na wynos, kuchnia, kuchnia azjatycka, kuchnia włoska


 


 


 
Przepis dnia: Pavlova biała z kiwi

Uzależnia i powoduje, że ci którzy szukali dotąd zastosowania dla "nadmiarowych" białek, mają problem co zrobić z żółtkami.»